حرمه

نویسندگان
پیوندها

۱۷ مطلب توسط «ح.حیدری» ثبت شده است

من
 با تصویب افزایش وام ازدواج از 3میلیون به 10میلیون در مجلس شورای اسلامی، انگیزه جوانان برای ازدواج بالا می رود و این لایحه مجلس همانند نوری در جامعه مجردها می باشد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ فروردين ۹۵ ، ۱۲:۲۳
ح.حیدری

این روز ها در ایام عید نوروز جهادگران همچون مردم عازم سفر هستند اما سفر جهادگران رنگ و بویی دیگر دارد به گونه ای که از تفریح و استراحت خود می گذرند برای آبادانی میهن عزیزمان.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ فروردين ۹۵ ، ۱۰:۲۲
ح.حیدری

vvv

جامعه ایرانی از دوران‌های باستان، حفظ حجاب و «پوشیده رویی» را یک نوع وظیفه اخلاقی و سنتی می‌دانسته‌ که رعایت آن به تدریج جزو سنن ملی و وظیفه اخلاقی مردم ایران شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ اسفند ۹۴ ، ۱۰:۱۳
ح.حیدری

د

چندی پیش برای زوج های جوان وامی 160میلیونی به تصویب شورای پول و اعتبار رسید تا آنها بتوانند مسکنی را تهیه کنند اما غافل از اینکه کدام زوجی می تواند اقساط نزدیک به دومیلیون تومانی این وام را بدون فشار و دغدغه پرداخت کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ اسفند ۹۴ ، ۱۲:۲۱
ح.حیدری
v
یکی از دلایلی که سبب شده تا انتخابات ایران، همیشه کانون توجه جهانیان قرار بگیرد، کم نظیر بودن آن در میان کشورهای منطقه است.
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ اسفند ۹۴ ، ۰۹:۳۸
ح.حیدری

نام های عجیب و غریب

انتخاب نام مناسب برای فرزندان، جزء اولین حقوق فرزندان بر گردن والدین می باشد چرا که نام هر شخص به گونه ای هویت و ارزش فرد در آینده او قرار خواهد گرفت.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ بهمن ۹۴ ، ۱۰:۱۳
ح.حیدری

ازدواج

به راستی چرا جوانان دیگر همانند گذشته تن به ازدواج و تشکیل خانواده نمی دهند؟ چه بر سر جوانان حال آمده که تنهایی را بیشتر دوست دارند؟ و....

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ دی ۹۴ ، ۱۳:۴۶
ح.حیدری

سوریه

دنیا به یاد دارد که جنگ علیه ملت سوریه و براندازی نظام اسد در سال 2011 بهصورت علنی آغاز شد، جنگی که باگروه‌های مختلف تروریستی همچون داعش، جبهه النصر و.. انجام گرفت.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ آذر ۹۴ ، ۰۹:۲۱
ح.حیدری

وام ازدواج و خودرو

 افزایش بیش از حد سن ازدواج باعث سرخوردگی‌های عاطفی و روانی در فرد می‌شود که حتی افزایش توانمندی‌های فرد هم نمی‌تواند این سرخوردگی‌ها را درمان نماید. به طور کلی می‌توان گفت که ازدواج می‌باید در سن مناسب انجام شود، نه آنقدر زود که صرفاً مبتنی بر غرایز جنسی یا اجبارهای اقتصادی باشد و نه آنقدر دیر که منجر به بروز اختلالات روانی-اجتماعی یا حتی آسیب‌های اجتماعی گردد.

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۳ آبان ۹۴ ، ۱۱:۵۱
ح.حیدری

ماهواره

دیش هایی که با نفوذ در خانه ها و فضای های شخصی افراد از طریق محتوای خود به آرامی در فرهنگ خانواده های ایرانی رسوخ کرده و روز به روز تلاش خود را برای رسیدن به اهداف شوم خود بیشتر می کنند.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ مهر ۹۴ ، ۱۱:۰۲
ح.حیدری